gerardnaarrome - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu gerardnaarrome - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu

gerardnaarrome

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

18 Mei 2014 | Oostenrijk, Bregenz

Hallo lieve vrienden,
ik ben nu in Oostenrijk Bregenz,het was een prachtige route , een stukje langs de Donau en toen richting de Bodensee , de laatste 20 km over de Bodensee rondweg , dat was een ramp , allemaal fietsers en wandelaars op de weg , maar het was wel een hele zonnige zondag .
Nu kom ik tot de ontdekking dat mijn tocht morgen op circa 1000 meter hoogte eindigt en op deze hoogte vriest het nog waarschijnlijk 'snachts dus dan maar in een een hotelletje en daarna volgt de Albergpas of toch maar een stukje met de trein door de tunnel ?
Morgen maar eens kijken wat het wordt .

• 18 Mei 2014 - 20:33

Gerhard Naves:

Hoi Gerard,
    Geweldig dat je al in Oostenrijk bent. Binnenkort de Arlbergpas, dat is mooi maar mogelijk wel koud. Hou het weer daar goed in de gaten. Wij zijn daar verschillende keren geweest, maar dan wel per auto.
    Hou vol, wij blijven je met veel belangstelling volgen.
    Groetjes Dini en Gerhard.

• 19 Mei 2014 - 07:19

Harry:

Beste Gerard

Knap wat je doet!
    Ik ken dat gebied bij de Bodensee.
    Wij hebben daar ook verschillende malen gefietst!

Heel veel succes verder!

Grtz

Harry

p.s. moet nog steeds werken ha ha (met plezier)