gerardnaarrome - Reisverslag uit Meran, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu gerardnaarrome - Reisverslag uit Meran, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu

gerardnaarrome

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

21 Mei 2014 | Italië, Meran

Hallo familie, vrienden en oud collega's,
Ik overnacht ik in Merano ,noord Italië,net boven Bolzano.
Vandaag mocht eerst over de Reschenpas en vervolgens langs de snelstromende berg rivier de Esch naar beneden .
De route vanaf Bregrenz was pittig , circa 2300 meter omhoog maar de natuur in de dalen is nu overweldigend , eerst het klostertal en toen langs de inn op .Ik kan het jullie aanbevelen, veel spannender dan de Donau randweeg .
Vanmorgen ben ik per abuis op een mountainbike route terecht gekomen , toen moest ik een 3km helling op van 20procent, dat werd duwen .Ook ging mijn linker hiel irriteren , ik kon het gelukkig oplossen door mijn zadel wat lager te zetten .
Ben nog even Morano ingefietst , wel erg mooi .
Overigens ik heb ook erg genoten van de Tiroler , gezellig volk.
Het weer zit erg mee en ik heb ook al circa 1100km afgelegd in de afgelopen 10 dagen, nog circa 10 dagen te gaan in Bella Italia. , bedankt voor jullie inspirerende reacties.
Tot binnenkort , morgen , richting Gardasee.!
Groeten Gerard

  • 21 Mei 2014 - 19:55

    Nnemiek Jansen:

    Hallo Gerard fijn dat jij je reis al zo ver hebt volbracht. het is me nog al wat je bent een echte door zetter en alles wat je onderweg mee maak echt super. geniet ervan en heel veel succes en sterkte met je reis verder. nog bedankt voor je attente verjaardag's groet. groetjes Annemiek.

  • 21 Mei 2014 - 21:00

    Carlo Jansen:

    Hallo Gerard,
    Het is goed te lezen dat het eerste gedeelte zo voortvarend is verlopen. Goed dat het je lukt ook te genieten onderweg, zeer zeker belangrijk! Hoop dat het tweede deel je ook veel moois brengt en geniet van de Italiaanse sfeer en de heerlijke keuken.
    Groet, Carlo en Silvia

  • 22 Mei 2014 - 14:55

    Ad Rats:

    Hoi Gerard. De reis gaat geweldig zoals ik lees. Zou er ook maar eens een leuk dagje tussen door bij plannen. Ik blijf je volgen. Succes. Ria & Ad.

  • 23 Mei 2014 - 19:48

    Marian Zuidveld:

    Hallo Gerard,
    Wat geweldig wat je tot nu toe al gefietst hebt en vooral ook meegemaakt hebt. Prachtig natuurschoon, gezellige en bijzondere mensen. En dan ook nog zo afzien met alle stijgingen. Super hoor dat je zo doorzet. Heb ik heel veel bewondering voor. Al twijfelde ik geen moment dat het niet zou lukken hoor.
    Ben zo benieuwd hoe het gaat in het Vaticaan!!!!! Ik duim voor je.
    We wensen je een veilige en mooie vervolgreis. Pas goed op jezelf. Hartelijke groeten, Marian en Jan

  • 24 Mei 2014 - 10:22

    Edwin En Hermien:

    Hallo Gerard, petje af voor jou , knap dat je dit doet. Hou vol en geniet vooral. Groetjes ui Silvolde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Meran

Gerard

Gerard Bodde de Gaarde 6 7041KC 's-Heerenberg 0031653386094

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 3867

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: