gerardnaarrome - Reisverslag uit Verona, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu gerardnaarrome - Reisverslag uit Verona, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu

gerardnaarrome

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

23 Mei 2014 | Italië, Verona

Hallo familie,vrienden,oud collega's,
ik zit in de bijzonder mooie stad Verona op de camping samen met een aantal Nederlanders en we krijgen vanavond een theatervoorstelling.
Gisteren was ik wat overmoedig en wilde ik na 120km nog even naar het Garda meer, echter het verkeer was veel te intensief , gevaarlijk , dus vanmorgen ben ik 5.30 uur vertrokken om 50km langs het meer op te fietsen.
Dat ging gelukkig heel voorspoedig , het ging wel regenen maar inmiddels is het weer zo 25 graden .
Het is wel wennen aan de taal ,toch lukt het om de weg te vragen .
Nog circa 600km en 4000 hoogte meters naar Rome , met elke dag pasta , een pizza magarita en een droge witte wijn en 's'morgens een halve liter kwark kom ik een heel eind .
Groeten uit Bella Italia

• 23 Mei 2014 - 21:02

Paul En Berndien:

Hoi Gerard,

Indrukwekkend allemaal hoor, top!
    Als kersverse grootouders volgen we dit wel op afstand.
    Succes met het vervolg en doe ze de groeten daar van ons. :-)

Paul en Berndien

• 23 Mei 2014 - 21:13

Gerard Fränzel:

Hoi Gerard, Vind het toch knap van je als niet-fietser om deze uitdaging aan te gaan. Het gaat je zeker lukken. Ik heb vandaag op 160 km van Santiago een ware sneeuwstorm op 1500 meter hoogte meegemaakt maar heb het overleeft. Een ware pelgrimstocht!
    Hou vol! Vele groeten Gerard

• 24 Mei 2014 - 08:25

Irma:

Hoi Gerard,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat je veel plezier hebt, we leven in Nederland ontzettend met je mee . Prachtige ervaring zo!Heel veel plezier nog ,geniet ervan en ik kijk weer uit naar je volgende verhaal/stad en dingen die je meemaakt. Take care, Irma

• 25 Mei 2014 - 18:21

Frank Ronkes:

Hi Gerard, Deze reis past natuurlijk als geheel bij jouw grensverleggende instelling. Leuk om ook zo 'op afstand' je voortgangsberichten te mogen lezen!! Succes en Enjoy de laatste paar honderd kilometer!
    Groeten,
    Frank