gerardnaarrome - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu gerardnaarrome - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu

gerardnaarrome

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

25 Mei 2014 | Italië, Ravenna

Hallo familie, vrienden , oud collega's,
Gelukkig zit de toch wel saaie po vlakte er op ,soms was er een kaarsrechte weg van 10 km en met nog een flinke tegenwind vond ik er niks aan .
Vanmorgen wilde ik de zonnebril opzetten en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn bril in de tent had gepakt en dus in de tas had geduwd, gelukkig was hij niet beschadigd .
Ik ben nog even de Adriatische zee in gewandeld , zwemmen durf ik niet , i.v.m. De mogelijkheid van kramp.
Ik slaap 'snachts al in mijn wielrenondergoed dankbaar het opbreken sneller .
Ik ga mijn tijdritme aanpassen , morgen bergop de Apennijnen in , dus ik start 6.00 uur , want om 12.00 uur is het al ruim 25 graden .
Het gaat prima behalve mijn rechter pedaal kraakt enorm , is geplet ,ik schaam mij soms voor het lawaai en bij het passeren van mede wielrenners belast ik dan even alleen het rechter pedaal .
Heel erg bedankt voor jullie inspirerende reacties , dat gaf mij veel moed tijdens de saaie wegen op de po vlakte .
Groeten uit Ravenna.

  • 25 Mei 2014 - 22:55

    Chris En Nardy:

    Hallo Gerard,

    met veel genoegen lezen we elke keer je verslag van je tocht naar Rome.
    Wat een discipline om elke dag zo vroeg de fiets op te stappen, maar dit past wel bij jou.
    We hopen dat je er ook van geniet en de tijd neemt voor de lekkere Italiaanse keuken, de mooie natuur en geniet van het heerlijke weer.
    Veel succes en hartelijke groeten uit Stokkum.
    Chris en Nardy

  • 26 Mei 2014 - 08:51

    Marian Zuidveld:

    Ha Gerard, wat super dat het nog steeds zo goed gaat. En in de apenijnen zal het zeker geen makkelijke rit zijn. Verstandig om zo vroeg op pad te gaan als het zo warm is.
    Slapen in je fietsondergoed: ha ha, waar doet me dat aan denken !!!!!
    Blijf alert en voorzichtig en vooral geinspireerd. We blijven je volgen.
    Hartelijke groeten, Marian en Jan.


  • 26 Mei 2014 - 10:02

    Leonie En Harry:

    Hallo Gerard

    Fijn dat alles voorspoedig verloopt.
    Veel sterkte en succes nog en we blijven je volgen.

    groet

    Leonie en harry

  • 26 Mei 2014 - 20:11

    John A:

    Gerard,

    is het pedaal geplet of staan de lagers droog??De zwarte dop aan de voorzijde vd trapper is er waarschijnlijk af te wippen.misschien kun je er een paar druppels (olijf)olie in laten lopen;of er wat siliconenspray in spuiten.zou kunnen helpen..
    succes verder en de groeten van J+Th.

  • 26 Mei 2014 - 22:33

    Lau En Ineke:

    Hallo Gertje,

    gi-j bunt in Italie bèter af as wi-j hier. 't Het hier vandaag alderbastend gerègend en gi-j könt de dikke trui weer aan. Kilometers maken kö-j wel en vroeg op staon ook. Vergèèt niet tied uut te trekken veur 't Italiaanse. As wi-j ow verhalen lèzen kriegen wi-j alleen maor meer kriebels veur fietsen naor Rome. Wördt 2015.

    Lau en Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Ravenna

Gerard

Gerard Bodde de Gaarde 6 7041KC 's-Heerenberg 0031653386094

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 3868

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: