gerardnaarrome - Reisverslag uit Rome, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu gerardnaarrome - Reisverslag uit Rome, Italië van Gerard Bodde - WaarBenJij.nu

gerardnaarrome

Door: gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

30 Mei 2014 | Italië, Rome

Hallo famile, vrienden , oud collega's,
het voelt nog een beetje onwerkelijk maar ik ben in Rome op de camping, moe maar erg voldaan .
Bedankt voor al jullie stimulerende reacties, het was voor mij een genoegen om mijn ervaringen met jullie te delen .
Ik zie uit naar jullie verhalen .
Trekking fietsen is toch wel bijzonder , je accommodatie is veel beperkter, je moet het doen met je tentje , zonder stoel .
Toch is het leuk en mis je de gebruikelijke zaken niet want je bent druk in de weer met andere zaken , fietsen , eten , de route enz.
De omgeving was geweldig mooi zeker de laatste dagen in Umbria ,ik heb 18 dagen gefietst ,2065km afgelegd met een gemiddelde van 17,1 km per uur en dus circa 120 uur , 6,5 uur per dag gefietst en het is voorbij gevlogen , vooral omdat de natuur , het weer en de contacten geweldig mooi,leuk waren .
Morgen uitrusten en Zondag Rome in,naar de Norbertijnen , dinsdag de afspraak in het Vaticaan en dan weer ons mooie Nederland.
Als ik ietsje bereikt heb in het Vaticaan laat ik dat nog wel even weten .
Groeten uit Rome

• 30 Mei 2014 - 21:40

Joke Barneveld:

Dag lieve Gerard

Wat een geweldige prestatie om in je eentje naar Rome te fietsen en wat heb je prachtig geschreven over de tocht en over alles wat je hebt meegemaakt onderweg.

Toch wel koud zo alleen in je tentje!!

Goede thuis reis

Lieve groet Gert en Joke

• 30 Mei 2014 - 23:42

Frank Ronkes:

Gerard, een prestatie! Fantastisch! Gefeliciteerd!
    Veel plezier nog in Rome en succes met je missie!
    Goede terugreis gewenst!
    Groet,
    Frank

• 31 Mei 2014 - 01:59

Hermien:

Super Gerard, dat doen er je niet veel na, zeker wij niet!! Hi hi

• 31 Mei 2014 - 07:39

Herman En Lidy:

Het zit er bijna weer op,
    een geweldige ervaring, doe de groeten aan de paus,
    Op de terugweg kun je mooi nadenken waar de volgende fietstocht
    naar toe gaat, want dit smaakt meer,
    Veel plezier nog, en geniet

• 31 Mei 2014 - 08:32

Marian Zuidveld:

ha die gerard,
    wat supergeweldigfantastisch dat je de toch in Rome goed en gezond en veilig hebt kunnen beeindigen. Ik lees dat je nu toch ook een afspraak in het Vaticaan hebt???? Daar ben ik natuurlijk reuze benieuwd naar. Hoop gauw weer van je te horen. Geniet nog maar lekker van deze prachtige dagen in het mooie Rome. Hartelijke groeten, Marian.

• 31 Mei 2014 - 11:40

Gerhard Naves:

Hoi Gerard,
    Een droom verwezenlijkt. Dat is toch geweldig. Zoveel uren op de fiets en dat met alle bagage en dan meer dan 2000 kilometer. Dat doen maar weinigen je na. Een enorme prestatie. Ter afsluiting hopelijk en goed gesprek in het Vaticaan en dan een voorspoedige terugreis naar 's-Heerenberg.
    Groeten.

• 31 Mei 2014 - 20:12

Natalja:

goed gedaan pap!!! doe ik je niet na :-)

• 31 Mei 2014 - 22:13

Jack:

Goed gedaan opa! Tot gauw. Kusje van Jack

• 01 Juni 2014 - 14:25

Ad Rats:

Hier een reactie vanuit de Ossiachersee. Prachtig dat je het hebt volbracht. een hele klus, maar uit de berichten te lezen vond je het prachtig. Als je toch bij de Paus bent, vraag dan even of hij wat beter weer kan regelen, want dat is tot op heden droevig. Fijne dagen nog. De Groetjes Ria & Ad

• 01 Juni 2014 - 22:48

Hennie En Nettie:

Hoi Gerard,

Super zeg! Veel plezier nog in Italy!

• 02 Juni 2014 - 09:21

Theo:

Hallo Gerard
    Knap hoor. Zo ken ik je . Als je ergens aan bent begonnen ,dan ook afmaken.
    Geniet van Rome.!

• 02 Juni 2014 - 11:26

Harry Hebben:

Gerard super gedaan!

Ga ik ook een keer doen maar dan met de motor ha ha!!

grtz

Harry

• 02 Juni 2014 - 15:57

Rene Roelofsen:

Ik lees het net via Harry. Erg knap Gerard! Ik wist wel dat je het kon.
    Leuk om nog eens van je te horen en veel plezier!

• 02 Juni 2014 - 22:15

Irma:

Fantastisch om te lezen Gerard, een geweldig resultaat. Nog ontzettend veel plezier in Rome. Hartelijke groetjes, Irma